بررسی خواصی از گراف های نشان

پایان نامه
چکیده

رای فابیلا مونروی و همکاران در (7) بصورت زیر به معرفی گراف نشان پرداخته اند. به ازای گراف g و عدد صحیح 1 ≤ k گراف نشان (fk(g گرافی است با مجموئه رئوس همه ی زیر مجموعه های k تایی از(v(g که در آن دو راس در (fk(g زمانی مجاورند که تفاضل متقارنشان یک زوج رأس مجاور در g باشد. در این پایان نامه به بررسی خواص از گراف نشان از جمله همبندی، قطر ، عدد خوشه ، عدد رنگی ، مسیر های همیلتنی ، و حاصلضرب دکارتی گراف نشان می پردازیم.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

نشان دارسازی و بررسی زیستی کمپلکس های نشان دار زولدرونیک اسید با Sm153 و Yb175

تهیه و تولید عوامل تسکین‌دهنده­‌ی درد استخوان برای بیمارانی که در مراحل نهایی سرطان قرار دارند، به طور روز افزونی در حال گسترش است. زولدرونیک اسید ](1-هیدروکسی-2-ایمیدازول-1-ایل- فسفونواتیل) فسفریک اسید مونو هیدرات[ نشان‌دار شده با 153Sm و 175Yb می‌­تواند به عنوان عوامل درمانی بالقوه جهت درمان تسکینی استخوان استفاده شود. در این مطالعه، کمپلکس‌های زولدرونیک اسید-153Sm و زولدرونیک اسید-175Yb با ا...

متن کامل

بررسی خواصی فیزیکوشیمیایی و مکانیکی فیلم‌های زیست‌تخریب‌پذیر همی‌سلولز- ژلاتین

در این پژوهش، فیلم‌های زیست‌تخریب‌پذیر همی‌سلولز-ژلاتین با نسبت‌های متفاوت تولید و خواص فیزیکوشیمیایی و مکانیکی آنها مطالعه شد. در نسبت 25/75، همی‌سلولز/ ژلاتین، فیلم‌های‌ ترکیبی تولید شده، در مقایسه با دیگر فیلم‌ها، کمترین نفوذ‌پذیری به بخارآب (g/msPa10-10×59/4 )، کمترین حلالیت در آب (995/29 درصد)، کمترین مقاومت کششی (83/1 مگاپاسکال) و بیشترین درصد کشش در نقطه‌ی پارگی (85/203 درصد) را از خود ن...

متن کامل

حدس های زیبا در نظریه گراف

به طور قطع، هر آنچه که در ریاضیات مطرح می‌شود الزاماً زیبا نیست. اما با باور به این‏‌که زیبایی در بطن بهترین‌ قسمت‌های ریاضی قرار دارد، تلاش می‌کنیم تا برخی از بهترین حدس‌های مربوط به نظریه‌ی گراف را گردآوری کنیم که با ملاک‌های مختلف زیبایی جور در بیایند.

متن کامل

دورهای برداشتنی از گراف ها و دی گراف ها

در این مقاله دورهای برداشتنی بدین معنی تعریف می شوند: اگر f یک کلاس از گراف ها (دی گراف ها) باشد که در خاصیت معینی صدق کند ، g in f دور c در g با گره برداشتنی است هرگاه g-v(c) in f دورهای با گره برداشتنی از گراف ها ی اویلری مطالعه می گردند. ما دورهای با اضلاع برداشتنی از گراف های منظم (دی گرافها) را نیز مطالعه می کنیم.

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه محقق اردبیلی - دانشکده علوم ریاضی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023